7 / 24 Güvenilir, Hızlı ve Kaliteli Hizmet!
-
16 Kasım Link Bilgisayar - Güreli Yeminli Mali Müşavirlik İstanbul e-Dönüşüm Semineri
Güreli Yeminli Mali Müşavirlik ve Bağımsız Denetim Hizmetleri A.Ş. ile birlikte gerçekleştireceğimiz e-Dönüşüm Seminerimizde, elektronik fatura (e-Fatura), elektronik defter (e-Defter) ve elektronik a
-
12 Kasım Samsun e-Dönüşüm Semineri
e-Dönüşüm Seminerimizde, elektronik fatura (e-Fatura), elektronik defter (e-Defter) ve elektronik arşiv (e-Arşiv) uygulamasına girme zorunluluğu olan mükellefler ya da zorunlu olmadığı halde, e-Dönüşü
-
9 Kasım 2015 Eskişehir e-Dönüşüm Semineri
e-Dönüşüm Seminerimizde, elektronik fatura (e-Fatura), elektronik defter (e-Defter) ve elektronik arşiv (e-Arşiv) uygulamasına girme zorunluluğu olan mükellefler ya da zorunlu olmadığı halde, e-Dönüşü
-
e-Fatura ve e-Defter Uygulamasında Kapsam Genişledi
20 Haziran 2015 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan 454 Sıra Nolu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile 1 Ocak 2016 tarihinden itibaren e-Fatura ve e-Defter uygulamasına zorunlu olarak tabii olacak mükel
-
Güreli - Link Ortaklığında e-Defter Semineri 400'e Yakın Firmadan 720 Kişinin Katılımı ile Gerçekleşti
Baker Tilly Güreli Yeminli Mali Müşavirlik ve Link Bilgisayar ev sahipliğinde bugün (05.12.2014) Grand Cevahir Otel’de “e-Defter” Semineri gerçekleştirildi. Seminer, 2015 Ocak ayı itibariyle, e-Defter
-
Link Bilgisayar - Consulta Bağımsız Denetim e-Defter Bilgilendirme Semineri Gerçekleşti
21 Kasım 2014 Cuma günü Consulta Bağımsız Denetim ve Yeminli Mali Müşavirlik A.Ş. ile birlikte, İstanbul Grand Cevahir Hotel Kongre Merkezi’nde gerçekleştirdiğimiz e-Defter Bilgilendirme Seminerimiz,
-
Link Yeni Nesil, TÜİK e-VT ile Uyumlu Programlar Listesi'nde Yerini aldı
LİNK BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ YAZILIMI VE DONANIMI SANAYİ VE TİCARET A.Ş., Link Yeni Nesil TÜİK e-VT ürünü ile 13 Kasım 2014 tarihi itibariyle e-VT (elektronik veri transferi) Sistemi 'ne Uyumlu
-
Ankara e-Defter Semineri Gerçekleşti
6 Kasım 2014 Perşembe günü Büyükhanlı Park Hotel’de gerçekleştirdiğimiz seminerimiz, Ankara firma temsilcilerinin yoğun ilgisiyle karşılandı. e-Defter Uygulaması hakkında bilinmesi gerekenlerin anlatı
Güneş Sistemi
Güneş sistemi, iş süreçlerinin her adımına cevap verebilecek şekilde tasarlanmış,
yeni ekonominin ihtiyaçları doğrultusunda geliştirilmiş, Kurumsal Kaynak Planlaması, İnsan Kaynakları,
Sabit Kıymetler, Üretim Yönetim Sistemi ve Web çözümleri içeren, birbiri ile entegre çalışan modüllerden oluşan bir iş yönetim sistemidir.
Hızlı ve doğru kararlar almanın giderek önem kazandığı rekabet ortamında, iş akışlarının hızlandırılması ancak sağlıklı bilgi yönetimi
ile mümkün olmaktadır.
Yeni ekonominin şartlarını ve teknolojik gelişmeleri takip etmesi sayesinde güncel çözümler sunan Güneş Sistemi, iş akışlarında bütünsellik
sağlayarak bilginin doğru yönetilmesini hedeflemektedir.
İşletmelerin kendi ihtiyaç ve tercihlerine göre çalışma prensiplerini belirleyebilecekleri esneklikte tasarlanan Güneş Sistemi,
bilgi üzerinde kontrol yaratan güvenli yapısı, bilgiye hızlı ve kolay erişilmesini sağlayan görüntüleme teknikleri ile yeni ekonomide
başarılı olmak isteyen işletmeler için bir kılavuz niteliği taşımaktadır.
Her türlü bilgiyi kaynağından alan ve bu bilgileri öngörülen noktalara ileten Güneş Sistemi; işletmelerin Satınalma,
Satış, Finans, Muhasebe, Üretim gibi departmanlarının ihtiyaçlarını karşılayacak yapıda oluşturulmuştur.
Windows ortamında geliştirilen Güneş Sistemi, istemci/sunucu (client/server) mimarisi özelliği ile kullanıcı verimini arttırarak hızlı
ve kolay bir çalışma ortamı sunmaktadır. Açık Veritabanı Bağlantısı (ODBC) ile değişik özelliklere sahip birçok veritabanına erişilebilmesi,
nesne bağlama özelliği ile sistemdeki tüm kayıtlara OLE nesneleri bağlanabilmesi gibi özellikler işletmelerin çalışma ortamlarını
zenginleştirmeleri için sunulan alternatifler arasındadır.
Güneş Sistemi; iş akışları için gerekli tüm süreçlere cevap verebilecek yapısı, Türkiye dışındaki ülkelerin mevzuatına kolayca
uyarlanabilmesi sayesinde uluslararası çözümler sunan bir yönetim sistemidir.
Techno-IK
Bilginin,ekonominin temeli ve sermayesi haline geldigi günümüz koşullarında bilgi teknolojileri;
işletmelere finansal ve operasyonel süreçlerini geliştirecek çözümler sunmanın yanısıra,
işletmelerin insan kaynaklarını doğru planlamalarına, yönetmelerine ve değerlendirmelerine yönelik çözümler de sunmalıdır.
İşletmelerin, piyasada rakiplerinin önüne geçebilmelerinin en temel yollarından biri de insan kaynağını doğru yönetmeleridir.
Stratejilerine uygun organizasyon yapısını oluşturması, ihtiyaçlarını belirlemesi ve bu organizasyona
uygun insan kaynağını bulunduracak şekilde bir insan kaynakları yönetimi sistemine sahip olması işletmelerin karlılığı
ve sürekliliğinde önemli rol oynamaktadır.
İnsan Kaynakları Yönetimi ile işletmeler;
Belirlenen organizasyon yapısı ve ihtiyaçları dogrultusunda eleman alımı yapabilmeli, işe alınan personelin tüm özlük
ve sicil işlemlerini gerçekleştirebilmelidir.
Link Bilgisayar A.Ş. bu amaçla; TECHNO İnsan Kaynakları programını geliştirerek işletmelerin hizmetine sunmuştur.
Bu uygulama sayesinde işletmeler; Organizasyon, Personel, Aday, İzin, Bordro Tahakkuk ve Raporlama
gereçlerini kolaylıkla yönetebilmekte ve izleyebilmektedirler.
TECHNO İnsan Kaynakları Yönetimi uygulaması ile ; rutinleşmiş birçok iş, esneklikten ve işlevsellikten ödün
verilmeden otomatikleştirilip, şirketin zaman, işgücü ve para kaybı en aza indirilerek kazanılan katmadeğerin
daha önemli işlere yönlendirilmesi hedeflenmiştir.
Yeni Nesil
Link Bilgisayar, küçük ve orta büyüklükteki işletmeler için geliştirdiği yeni teknolojik ürünü
Yeni Nesil Yönetim Sistemini Nisan 2007'de yenilenen yüzü ile piyasaya sundu.
İşletmelerin
iş süreçlerini minumuma indirecek, kullanımı kolay, kapsamlı ve hızlı olan Yeni Nesil Yönetim Sistemi,
kullanıcılara zamandan ve emekten tasarruf yapabilmelerini sağlamaktadır.
Windows ortamında geliştirilen,
kullanıcı dostu arayüzü, tam Windows uyumluluğu, geliştirilmiş güvenlik özelliği, sistemde hazırlanan
her türlü raporun direkt excele aktarımı, hesap özeti, borç alacak listesi gibi listelerin e-mail yoluyla gönderilebilmesi,
gelişmiş rapor üreticisi gibi bir çok gelişmiş özelliğe sahip Yeni Nesil Yönetim Sistemi, Muhasebe, Finans, Satış-Pazarlama ve
Satınalma, Stok, Bordro, İşletme, Sabit Kıymetler programları ve alt modüllerini kapsamaktadır.
LinkButton